بعد از عمل سفید کردن واژن با لیزر
نوشته شده توسط : محدثه

 

هیچ عارضه جانبی جدی در بیمارانی که به دنبال روش سفید کردن واژن با لیزر بودند مشاهده نشد. قرمزی بسیار خفیف ممکن است در ناحیه ایجاد شود. به همین ترتیب، شکایاتی مانند سوزش و سوزش را می توان جزو عوارض جانبی پس از عمل به حساب آورد.برای ارتباط با بهترین دکتر روشن کردن واژن در تهران کلیک کنید

چند روز پس از اتمام عمل، ناحیه تیره تر و پوسته پوسته تر می شود. سپس پوست کنده شده و از روی پوست پاک می شود. پس از این روش، هیچ محدودیتی برای زندگی جنسی وجود ندارد.

آیا سفید کردن واژن با لیزر خطراتی دارد؟

سفید کردن واژن با لیزر معمولاً هیچ آسیب یا خطری ندارد. اما انتخاب اشتباه و مبتدی پزشک می تواند باعث سوختگی پوست شود. به همین دلیل دقت در انتخاب پزشک بسیار مهم است.

اگر عمل خود را توسط پزشک متخصص انجام دهید، احتمال بروز هرگونه مشکل بسیار کم است. این ممکن است به این دلیل باشد که فرد پوست بسیار حساسی دارد.

به همین ترتیب، دوز پرتوهای لیزر را نمی توان تنظیم کرد و زمانی که دوز کمتر از آنچه باید داده شود، اثری از این روش وجود ندارد. به همین دلیل توجه به انتخاب کلینیک و پزشک برای لیزر اهمیت دارد.

آیا سفید کردن واژن دائمی است؟

فرج به عوامل خارجی بسیار حساس است. به همین دلیل احتمال تیره شدن مجدد واژن پس از عمل سفید کردن وجود دارد. مراقبت دقیق از ناحیه بعد از عمل از تیره شدن مجدد آن جلوگیری می کند.

برای جلوگیری از تیرگی مجدد یا به تعویق انداختن تیرگی، توجه به رژیم غذایی سالم ضروری است. به همین ترتیب، با انجام اقدامات احتیاطی مانند انجام ورزش، پرهیز از محصولات شیمیایی و پوشیدن لباس زیر نخی می توان از تیرگی رنگ جلوگیری کرد. با انجام این فرآیندها دوره تیرگی را طولانی می کند، البته نمی توان به طور کامل از آن جلوگیری کرد.





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: